Post #281 · Publicado en 2008-11-11 06:06:53am Hace 17.6 años
e-s-g | |
|---|---|
| Member | |
| 2,207 Mensajes | |
| |
| Reg. 2007-11-16 | |
anyone know where that artwork on the frontpage came from?
is there a full or larger version out there?
is there a full or larger version out there?
Post #282 · Publicado en 2008-11-11 11:00:53am Hace 17.6 años
Pie-kun | |
|---|---|
| Member+ | |
| 6,171 Mensajes | |
| |
| Reg. 2007-03-25 | |
| "On ZiV I'm like Princess Diana" | |
The picture came from The Bemani Gateway. Just wait until the picture loops over.
Post #283 · Publicado en 2008-11-11 07:02:34pm Hace 17.6 años
roy2009xedit | |
|---|---|
| Member | |
| 5,219 Mensajes | |
| |
| Reg. 2008-02-10 | |
| "jubeat knit one, purl two" | |
You don't need to wait; just hover over the first two tabs.
Post #284 · Publicado en 2008-11-11 08:58:41pm Hace 17.6 años
al2k4 | |
|---|---|
| Admin | |
| 9,424 Mensajes | |
| |
| Reg. 2006-05-01 | |
![]() | |
| "BEMANI Sound Team" | |
http://www.konami.jp/am
Just wait for the EMPRESS tab. That site won't have those black buttons over the image.
Just wait for the EMPRESS tab. That site won't have those black buttons over the image.
Post #285 · Publicado en 2008-11-12 07:26:17am Hace 17.6 años
Bolt-Edge | |
|---|---|
| Member | |
| 2,340 Mensajes | |
| |
| Reg. 2008-06-03 | |
| "No." | |

ALA MODE IS BACK
Post #286 · Publicado en 2008-11-12 07:42:52am Hace 17.6 años
NEMESetup | |
|---|---|
| Member | |
| 2,037 Mensajes | |
| |
| Reg. 2006-12-30 | |
| "Gimme a mothaf----n' break!" | |
Dreams do come true! Yay for Bahram Attack -Nekomata Master Remix-!
Post #287 · Publicado en 2008-11-12 07:57:30am Hace 17.6 años
roy2009xedit | |
|---|---|
| Member | |
| 5,219 Mensajes | |
| |
| Reg. 2008-02-10 | |
| "jubeat knit one, purl two" | |
Quote: Bolt-Edge

ALA MODE IS BACK
I'M MICHAEL IN A BOAT!
I'M SHY. HEY, YOU PLAY TUNIC X!
WHY YOU SAY THE WHITE LETTER, PISS THE WHITE LETTER.
WHY YOU SAY THE WHO LETTER, PISS THE WHO LETTER.
WHY YOU SAY A TELL TABLE, SUCH THE TELL TABLE.
IT'S I SAY YOU PLAY TUNIC X!
Post #288 · Publicado en 2008-11-12 08:15:41am Hace 17.6 años
MarsPhoenix | |
|---|---|
| Member | |
| 649 Mensajes | |
| Not Set | |
| Reg. 2007-12-08 | |
Thank you, RoyBoy. That was righteous.
Post #289 · Publicado en 2008-11-12 12:53:15pm Hace 17.6 años
limewirelord | |
|---|---|
| Member | |
| 167 Mensajes | |
| |
| Reg. 2008-05-08 | |
The Empress mascot chick is awesome. I wish I was good at IIDX 
Post #290 · Publicado en 2008-11-12 01:20:38pm Hace 17.6 años
Pie-kun | |
|---|---|
| Member+ | |
| 6,171 Mensajes | |
| |
| Reg. 2007-03-25 | |
| "On ZiV I'm like Princess Diana" | |
Konami Music Full reveals a few new songs...
ALL MY TURN -このターンに、オレの全てを賭ける- (Kono Turn ni ore no Subete wo Kakeru) / SUPER STAR 満-MITSURU-
翼 (Tsubasa) / 小林ゆう(Yuu Kobayashi)
NO CRIME / C×F (Music Produced by NAOKI MAEDA)
ALL MY TURN's title translates to "I bet everything on this turn"
Yuu Kobayashi's song name translates to "Wing"
ALL MY TURN -このターンに、オレの全てを賭ける- (Kono Turn ni ore no Subete wo Kakeru) / SUPER STAR 満-MITSURU-
翼 (Tsubasa) / 小林ゆう(Yuu Kobayashi)
NO CRIME / C×F (Music Produced by NAOKI MAEDA)
ALL MY TURN's title translates to "I bet everything on this turn"
Yuu Kobayashi's song name translates to "Wing"
Post #291 · Publicado en 2008-11-12 01:48:44pm Hace 17.6 años
Phantasmal | |
|---|---|
| Member | |
| 425 Mensajes | |
| |
| Reg. 2008-02-15 | |
| "Mizore Shirayuki's #1 Fan" | |
Quote: limewirelord
The Empress mascot chick is awesome.
Indeed she is.
Post #292 · Publicado en 2008-11-13 07:50:10pm Hace 17.6 años
RGTM | |
|---|---|
| Moderator+ | |
| 7,317 Mensajes | |
| |
| Reg. 2007-07-19 | |
![]() ![]() ![]() | |
| "BBCode Not Allowed" | |
Hey guys, I just found out a pattern with EXTRA STAGE.
I bet the artist for the next ES song will be Genbu.
IIDX 14 GOLD: SUZAKU
IIDX 15 TROOPERS: SEIRYU
IIDX 16 EMPRESS: GENBU?
I bet the artist for the next ES song will be Genbu.
IIDX 14 GOLD: SUZAKU
IIDX 15 TROOPERS: SEIRYU
IIDX 16 EMPRESS: GENBU?
Post #293 · Publicado en 2008-11-14 02:18:43am Hace 17.6 años
DMAshura | |
|---|---|
| Member | |
| 59 Mensajes | |
| |
| Reg. 2006-10-08 | |
Quote: RYgonTM
Hey guys, I just found out a pattern with EXTRA STAGE.
I bet the artist for the next ES song will be Genbu.
IIDX 14 GOLD: SUZAKU
IIDX 15 TROOPERS: SEIRYU
IIDX 16 EMPRESS: GENBU?
I bet the artist for the next ES song will be Genbu.
IIDX 14 GOLD: SUZAKU
IIDX 15 TROOPERS: SEIRYU
IIDX 16 EMPRESS: GENBU?
I'd guess 百虎 (Byakko) if anybody. 玄武 is too mellow for a game as ^____________^ as Empress.
Post #294 · Publicado en 2008-11-14 02:21:54am Hace 17.6 años
e-s-g | |
|---|---|
| Member | |
| 2,207 Mensajes | |
| |
| Reg. 2007-11-16 | |
Well apparently Byakko is Tatsh, and he left so I don't think we'll get another ES from him.
Post #295 · Publicado en 2008-11-14 02:27:19am Hace 17.6 años
MarsPhoenix | |
|---|---|
| Member | |
| 649 Mensajes | |
| Not Set | |
| Reg. 2007-12-08 | |
Quote: DMAshura
Quote: RYgonTM
Hey guys, I just found out a pattern with EXTRA STAGE.
I bet the artist for the next ES song will be Genbu.
IIDX 14 GOLD: SUZAKU
IIDX 15 TROOPERS: SEIRYU
IIDX 16 EMPRESS: GENBU?
I bet the artist for the next ES song will be Genbu.
IIDX 14 GOLD: SUZAKU
IIDX 15 TROOPERS: SEIRYU
IIDX 16 EMPRESS: GENBU?
I'd guess 百虎 (Byakko) if anybody. 玄武 is too mellow for a game as ^____________^ as Empress.
Referring to the color scheme, no doubt. XP
Post #296 · Publicado en 2008-11-14 02:48:17am Hace 17.6 años
typeMARS | |
|---|---|
| Member | |
| 741 Mensajes | |
| |
| Reg. 2007-08-06 | |
![]() | |
| "-=BLADES=-" | |
SUPER STAR MITSURU is Yoshitaka
Post #297 · Publicado en 2008-11-14 08:47:02am Hace 17.6 años
AnxD | |
|---|---|
| Member | |
| 1,214 Mensajes | |
| |
| Reg. 2008-01-01 | |
| "Ready!?" | |
Then I do not like Yoshitaka's SUPER STAR alias. Not that I like Yoshitaka much anyway. Needs more yu_tokiwa styled songs.
Post #298 · Publicado en 2008-11-14 08:49:08am Hace 17.6 años
Phantasmal | |
|---|---|
| Member | |
| 425 Mensajes | |
| |
| Reg. 2008-02-15 | |
| "Mizore Shirayuki's #1 Fan" | |
Quote: typeMARS
SUPER STAR MITSURU is Yoshitaka
Really?
Where is the proof?
Post #299 · Publicado en 2008-11-15 04:30:50am Hace 17.6 años
typeMARS | |
|---|---|
| Member | |
| 741 Mensajes | |
| |
| Reg. 2007-08-06 | |
![]() | |
| "-=BLADES=-" | |
someone from outphase
Quote
more sexy than NEW GENERATION... but wtf with SUPER STAR MITSURU... is YOSHITAKA?
> Ripped! http://swtbaq.blu.livefilestore.com/y1pAH1Pi72zG-6aEBfBAGdLLSVdJ8RxB_17-CVRFf7H84ji1sUDRZAm81zZfU2D5G3nngkeRp_POQk/All%20My%20Turn.mp3?download
see ya!
> Ripped! http://swtbaq.blu.livefilestore.com/y1pAH1Pi72zG-6aEBfBAGdLLSVdJ8RxB_17-CVRFf7H84ji1sUDRZAm81zZfU2D5G3nngkeRp_POQk/All%20My%20Turn.mp3?download
see ya!
Post #300 · Publicado en 2008-11-15 05:10:07am Hace 17.6 años
Phantasmal | |
|---|---|
| Member | |
| 425 Mensajes | |
| |
| Reg. 2008-02-15 | |
| "Mizore Shirayuki's #1 Fan" | |
I dont think Yoshitaka is Super Star 満-Mitsuru.









